My PunBB-Hosting forum

Unfortunately no one can be told what PunBB is - you have to see it for yourself.

You are not logged in.

Adverts

Adverts

#1 2019-01-17 06:43:59

MatthewZechariah
Administrator
Registered: 2019-01-17

Nike Free 5.0 Dame

Hold det altid låst Nike Løbesko til KicksOnFire for det seneste inden for sneakernyheder og udgivelsesdatoer. Nike Air Zoom Generation er LeBron James 'første signatur sneaker og silhuetten vender tilbage i år på en stor måde at fejre, da en af   sine næste farvelægninger er denne klassiske sort / hvide udgave til slutningen af   2017. Skoen har en tonal sort læder øvre med kontrasterende røde accenter på tværs af, mens hvide Nike Swooshes og matchende gummi ydersål med røde hits kompletter udseendet helt.

Dropping næste uge, her er de officielle billeder af Nike Air More Uptempo ATL. Sagde at være et af tre par, der udgør Nike Air More Uptempo City Pack, er ATL-farven inspireret af 1996-OL i Atlanta og en hyldest til Scottie Pippen, der vinder Nike Løbesko Herre et NBA-mesterskab og olympisk guldmedalje samme år. Med en perforeret læder øvre i hvid, den vigtigste detalje er den overdimensionerede "ATL" bogstaver på siderne farvet Grøn med Metallic Gold omtalt.

En broderet Georgien fersken logo og Atlanta 404 områdekode er også set på Nike Løbesko Dame hælene for at fuldende temaet helt. Se efter denne Nike Air More Uptempo ATL på udvalgte Nike butikker og online den 20. december til detailprisen på $ 170. Nike har officielt afsløret Kyrie s 4. signatur sko, Nike KYRIE 4. Designet af Benjamin Nethongkome, Nike KYRIE 4 vil starte sin debut med Confetty colorway (12/16) og det meget mere subtile sort / hvid par (12 / 20).

"Det pres var stort. Selvom vi har et hold af mennesker bag os, det gav mig de fleste sommerfugle. Nike Free "Irving har meget unikke og specifikke krav til præstation. For Nethongkome er disse alle gode designudfordringer. Kyrie kræver konstant støtte og dynamisk trækkraft. "Jeg skal identificere et sted og komme ind og ud af det uden at miste min balance," siger Irving. "At være i stand til at dreje min plads og have balance i skoen, uanset hvor min fod rammer retten, er afgørende."

Yup, det er en Nike Air Max 97 øvre placeret på toppen af   en Nike Air VaporMax eneste enhed. Nike Air VaporMax 97 med rette kaldte Nike Air VaporMax 97. Lad os se nærmere på denne nye hybridskabelse. Nike Air VaporMax lavede sin debut her, men vi kan forvente, at mange nye / hybrid modeller bruger VaporMax sålen i hele 2018. En af De første lækkede modeller er Nike Air VaporMax 97, som du ser ovenfor. Et første udseende viser, at modellen anvender en Air Max 97 øvre og Nike Free 5.0 Dame parerne op med en ren VaporMax sål enhed.

Denne særlige par kommer siges at være en klasse skole udlevering af designet. Den kommer med en cremefarvet øvre, røde accenter og 3M reflekterende hits i hele den øvre. Nike har endnu ikke annonceret, da Nike Air VaporMax 97 ville blive frigivet, men tidlige rapporter tyder på, at vi ser dem slippe tidligt næste år. Føler du denne hybrid Air Max-model, eller er det et nemt pas? Nike Air Max 97 Country Camo pakken vil indeholde specielle camo-covered iterationer af modellen, der repræsenterer http://www.aktifreyon.com/images/large/dk-270dzr.jpg Japan, Tyskland, Italien, Storbritannien og sidst men ikke mindst USA.

2019-01-17 06:43:59

AdBot
Advertisements

Adverts

Board footer